Welcome

Επαγγελματική φωτογράφιση προϊόντων από €1 !

Το λευκό ή μαύρο background είναι το ελάχιστο που θα πρέπει να υπάρχει σε όλα τα προϊόντα που ανεβάζετε στη σελίδα σας ή καταχωρείτε στον κατάλογό σας.

[kswr_heading head_title_color=”{“type“:“color“,“color1“:“rgba(255, 255, 255, 1)“,“color2“:“#333“,“direction“:“to left“}” head_subtitle_color=”#ffffff” head_title=”Οι 3 Σημαντικές Επιλογές που θα κάνουν τους πελάτες σας να πουν: “Shut up and take my money!“” head_title_fsize=”font-size:24px;” head_title_fstyle=”font-family:Inherit;font-weight:inherit;” head_subtitle_fsize=”font-size:14px;” head_subtitle_fstyle=”font-family:Inherit;font-weight:inherit;” head_title_margins=”margin-top:0px;margin-bottom:0px;” head_subtitle_margins=”margin-top:0px;margin-bottom:0px;”]

Το χρώμα του background, η γωνία λήψης και η αντανάκλαση είναι οι 3 πιο σημαντικοί παράγοντες που θα κάνουν τις φωτογραφίες σας εκπληκτικές και τους πελάτες σας έτοιμους να αγοράσουν.

Μελέτες έχουν δείξει ότι με σωστή φωτογράφιση των προϊόντων, μπορούν να αυξήσουν κατά 25% το conversion rate των πελατών σας, ενώ με φωτογραφίες 360° έως και 40%! Φανταστείτε 40% περισσότεροι πελάτες να ολοκλήρωναν τις αγορές τους από το ηλεκτρονικό σας κατάστημα![/kswr_heading]

Background

Τα πολύχρωμα ή με υφή φόντα είναι εκπληκτικά για την βέλτριστη προβολή ενός προϊόντος. Μια καλή επιλογή θα έχει έντονο οπτικό αντίκτυπο. Ωστόσο, απαιτείται λευκό χρώμα φόντου για ορισμένες τοποθεσίες ηλεκτρονικού εμπορίου.

Γωνία λήψης

Οι γωνίες πρόσθιου και πλάγιας όψης θεωρούνται συνήθως απαραίτητες για τα περισσότερα προϊόντα. Οι πίσω όψεις, οι λεπτομέρειες και οι λειτουργικές προβολές είναι καλές για να δείξουν περισσότερα χαρακτηριστικά του προϊόντος, όπως υλικό, φινίρισμα, προδιαγραφές κ.λπ.

Αντανάκλαση

Η αντανάκλαση είναι σίγουρα μια καλή επιλογή για κοσμήματα και πωλήσεις ρολογιών. Αξεσουάρ μόδας και προϊόντα που κατασκευάζονται με γυαλιστερά υλικά είναι επίσης προϊόντα που θα αναδειχθούν καλύτερα με αυτό το εφέ.